Połowa amerykańskich reklam w serwisach e-mail
- Piotr Zalewski,
- 21.06.2006, godz. 11:14
Usługi pocztowe to najpopularniejsze wśród amerykańskich marketerów miejsce do umieszczania reklam. Największą grupą reklamodawców są firmy z branży finansowej.
Najwięcej odsłon spośród serwisów e-mail jest na Yahoo Mail (38% wszystkich), kolejne są MSN Hotmail (8,6%) i Juno Email (1,1%).
Serwisy społecznościowe wyświetlają 16,3% wszystkich reklam. Portale i wyszukiwarki to 8,3% odsłon.
Największą grupą reklamodawców są firmy z branży finansowej, których spoty są aż na 28% witryn monitorowanych przez Nielsen/Netratings. Produkty i usługi z kategorii telekomunikacji, mediów internetowych i handlu detalicznego stanowią po 16% wszystkich odsłon.
Monitoring reklam jest prowadzony przez system Nielsen/Netratings AdRelevance.