PolCard mocniej w Internecie

Centrum autoryzacyjne PolCard, dla którego Internet stanowił raczej marginalny obszar działalności, rozpoczęło współpracę z serwisem lojalnościowym PayU. Cierpliwi i lojalni mogą dzięki programowi zdobyć m.in. nowe auto.

Każda osoba, która od 3 marca 2003r. do 3 kwietnia 2003r. poprzez serwis PayU, dokona płatności kartą płatniczą autoryzowaną przez PolCard otrzyma punkty PayBACK, w stosunku 30 punktów za każde 100 zł wartości transakcji. Punkty zamieniane są na nagrody, np. już za 1210 punktów można dostać płytę którejś z polskich lub międzynarodowych szansonistek, za 8093 punkty – napęd/nagrywarkę LG 52x, za 8545 - nóż Jungle King, wreszcie za 673 750 punktów – Fiata Seicento Young. I tu mała dygresja: wartość transakcji zawartych w kartą autoryzowaną przez PolCard, za pośrednictwem PayU, która pozwalałaby na zdobycie puli punktowej uprawniającej do odebrania tego dynamicznego auta musiałaby przekroczyć 22,45 mln zł; tymczasem w całym ub. roku w sieci 140 punktów internetowych centrum zatwierdziło 17 tys. transakcji na kwotę 3,2 mln zł – z kwoty 9,35 mld zł autoryzowanych ogółem. Za to już wszyscy e-klienci obsłużeni przez e-Card teoretycznie byliby w stanie „zrzucić się” na ten samochód (23 mln zł autoryzowanych transakcji).

Program lojalnościowy oferuje także m.in. pakiety promocyjne i bony do Allegro.pl (m.in. za 5 tys. punktów – 10 tys. odsłon banera reklamowego)

PayU umożliwia dokonywanie oraz otrzymywanie wpłat poprzez Internet pomiędzy wszystkimi osobami, które posiadają swoje konto e-mail. Klienci serwisu mogą płacić kartą kredytową, mTRANSFEREM, przelewem lub ze środków zgromadzonych w PayU. PayU powstało 8 miesięcy temu i zarejestrowało dotychczas ponad 25 tys. użytkowników.