Point Group podpowie gdzie kupić sukienkę i jak spędzić weekend

Doradca i przewodnik po świecie mody i luksusu - taką rolę chce pełnić uruchomiony właśnie serwis internetowy otoTrend.pl. To nowy serwis w portfolio Platformy Mediowej Point Group.

OtoTrend.pl ruszył z początkiem lutego. Swoich czytelników upatruje wśród osób o wysokim statusie majątkowym, obdarzonych dobrym gustem, ale nie dysponujących wystarczającą ilości czasu na zakupy czy poszukiwania odpowiednich ofert.

W ich imieniu redaktorzy i współpracownicy serwisu mają wybierać z rynku oferty i artykuły na wysokim poziomie, zgodne z najnowszymi trendami mody, dostarczane przez firmy o doskonałej reputacji, a następnie będą je prezentowali na stronie internetowej. Taki jest zamysł.

Według twórców, OtoTrend.pl powstał po to, aby wypełnić lukę na rynku serwisów w języku polskim adresowanych do osób zamożnych. Jego zainteresowania skoncentrowane są wokół: mody, urody, zdrowia, dekoracji wnętrz, sposobów spędzania wolnego czasu. Serwis nie tylko prezentuje najnowsze trendy, ale także szczegółowo informuje, gdzie można kupić opisany przedmiot albo gdzie oferowane są usługi omawiane w artykule. Swoje treści kieruje zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn.

Wypada w tym momencie dodać, że "kilka" serwisów kierowanych do osób zamożnych już na rynku istnieje. Na rynek ten wkroczył ostatnio choćby Mediarun, z zamiarem stworzenia serwisów o luksusie. Zegarek.PL to pierwszy z serwisów tematycznych dotyczących dóbr luksusowych.

Point Group podpowie gdzie kupić sukienkę i jak spędzić weekend

Redakcja OtoTrend.pl chce nie tylko informować o najnowszych trendach, ale także je kreować. Dlatego zaprosiła do współpracy specjalistów w swoich dziedzinach: projektantów mody, wizażystów, stylistów, fryzjerów, architektów wnętrz, znawców międzynarodowych kuchni i trunków itp. Będą oni przygotowywali autorskie teksty na konkretne tematy. Aby umożliwić czytelnikom realizacje własnych pomysłów, eksperci będą odpowiadali także na pytania internautów.

To jednak nie wszystko. "Ufamy, że nasi czytelnicy są najlepszymi ekspertami i przewodnikami po świecie, w którym się obracają. Dlatego dajemy im szansę wymiany doświadczeń, tworząc unikalny system do rekomendowania konkretnych produktów i miejsc" - podkreśla Paulina Sygnatowicz, redaktor prowadząca otoTrend.pl.

Redakcja planuje także uruchomienie VIP Service. To usługa tworzona z myślą o elitarnym użytkowniku serwisu ototrend.pl, który po opłaceniu abonamentu będzie miał dostęp do unikalnych wydarzeń, usług i produktów przygotowanych wyłącznie z myślą o nim.

Redaktor naczelną serwisu będzie Jagna Jaworowska, autorka bloga banana.blox.pl, jednego z cenionych blogów o modzie w polskim internecie, dziennikarka modowa.