Pinger.pl: Właściciele miniblogów mogą umieszczać reklamy

Posiadacze miniblogów na serwisie społecznościowym Pinger.pl dostali możliwość dodawania reklam do swoich blogów. Reklamy mogą być zarówno w postaci graficznej lub wygenerowanego dla siebie kodu AdSense.

Do dyspozycji użytkowników serwisu Pinger.pl oddano dwa rodzaje reklam. Pierwszy to reklama obrazkowa, która wyświetla obrazek reklamy oraz adres strony, do której ma kierować link po kliknięciu.

Drugi rodzaj to reklama skryptowa. Może to być dowolna reklama generowana, np. Google AdSense. Rozmiar boksa, w którym umieszczona zostanie reklama ograniczony jest do 200px szerokości. "Ze względów bezpieczeństwa ten rodzaj reklamy wymaga zaakceptowania jej przez nas" - podają przedstawiciele serwisu Pinger.pl.

Dodana przez użytkownika reklama wyświetla się w kolumnie, która ukazuje się po lewej stronie minibloga. Należy przyznać, że reklama jest całkiem sporych rozmiarów (jej szerokość może być nawet większa od szerokości umieszczonego po prawej stronie menu minibloga).

Pinger.pl: Właściciele miniblogów mogą umieszczać reklamy

Właścicielem serwisu Pinger.pl, który czasem określany jest mianem polskiego Twittera, jest O2.pl. Bezpośrednim rywalem serwisu na naszym rynku jest należący do firmy Gadu-Gadu S.A. Blip.

Patrz też:

Twitter czyli szał na mini blogging

Gadu-Gadu przejęło Blip

Onet.pl "blipuje"