Pekao SA uruchomiło bankowość mobilną
- Andrzej Maciejewski,
- 08.07.2010, godz. 13:20
Klienci Pekao24 zyskali dostęp do konta przez telefon komórkowy lub urządzenie mobilne z przeglądarką internetową.
Do swojego konta klient loguje się tak, jak do serwisu internetowego Pekao24 - loginem i hasłem maskowanym. Wystarczy uruchomić przeglądarkę internetową w telefonie komórkowym i wpisać adres m.pekao24.pl.
Autorem systemu bankowości mobilnej Pekao24 jest Bank Pekao SA - eksperci Banku z Pionu Informatyki i Pionu Bankowości Detalicznej przygotowali system od strony funkcjonalnej i aplikacyjnej. Interfejs graficzny przygotowała agencja interaktywna K2.
"Serwis mobilny jest naturalnym etapem rozwoju bankowości elektronicznej. Telefony komórkowe posiadają coraz więcej funkcji, są wyposażone w coraz lepsze wyświetlacze, a użytkownicy coraz częściej korzystają z Internetu przez telefon. Bankowość mobilna Pekao24 jest zatem odpowiedzią na zmieniający się styl życia i postęp technologiczny" - mówi Rafał Witczak, dyrektor w Departamencie Bankowości Elektronicznej Banku Pekao SA.
Na polskim rynku pojawiają się pierwsze projekty mobilnej bankowości. Banki korzystają z różnych rozwiązań i technologii. Czytaj więcej...
Korzystanie z bankowości mobilnej Pekao24 jest bezpłatne. Klient ponosi jedynie koszty połączenia z Internetem wg taryfy operatora. Opłaty za operacje finansowe są takie same, jak za operacje zlecane w serwisie internetowym Pekao24 - informuje bank w komunikacie prasowym
Klienci Pekao mogą teraz za pośrednictwem telefonu komórkowego przez całą dobę realizować operacje finansowe, które nie wymagają dodatkowego zatwierdzenia: przeglądać produkty i historię, realizować przelewy zdefiniowane, realizować przelewy z rachunku karty, spłacać kartę, otwierać E-lok@ty, doładowywać zdefiniowane wcześniej konto w telefonie, zapłacić za eFakturę, przeglądać rachunki funduszy inwestycyjnych.