Październikowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce

Portal Onet.pl odwiedzany jest już przez 10 mln polskich internautów. Społeczność Naszej Klasy wciąż się powiększa, a średni czas, jaki jeden użytkownik poświęca na serwis wynosi obecnie 12 godzin i 12 minut. Zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem najpopularniejszych polskich witryn pod względem zasięgu, liczby odsłon oraz czasu, a także z rankingiem komunikatorów.

Październikowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce
Polski portal internetowy Onet.pl osiągnął już liczbę 10 mln użytkowników. Nie oznacza to, że serwis dokonał gigantycznego skoku w rankingu, ponieważ jeszcze we wrześniu do symbolicznej dziesiątki portalowi zabrakło niewiele, bo ok. 30 tys. użytkowników.

Na 4. miejscu wciąż znajduje się Nasza-Klasa.pl. Serwis społecznościowy utrzymuje stabilny wzrost, choć oczywiście nie tak dynamiczny jak np. w marcu (N-K przeskoczyła wtedy w zestawieniu z 6. na 4. pozycje, pozostawiając za plecami dwóch gigantów polskiego internetu: Interia.pl i Allegro.pl). W październiku serwis zyskuje 215 tys. nowych użytkowników i zwiększa zasięg o 0,74 proc.

Powoli nowych użytkowników przyciąga Interia. W listopadzie możemy spodziewać się sporego wzrostu zasięgu portalu, który właśnie wtedy rozpoczął kampanię reklamową wartą 9 mln zł. Podobno kampania generuje całkiem przyzwoity CTR.

Na 13. miejsce z 15. awansuje Grupa Fotka.pl. Największy ruch w grupie generuje serwis społecznościowy Fotka - 2,3 mln ru, dalej jest Swistak.pl - 1 mln ru, potemhttp://www.Emuzyka.pl z prawie 950 tysięczną publicznością. Do grupy należy równieżhttp://www.Cmok.pl , który poza okresem walentynkowym nie cieszy się zbyt dużą popularnością.

Z 13. na 12. awansuje Grupa Gadu-Gadu, a z 19. na 17. wzlatują serwisy zrzeszone pod marką IDG.

Październikowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce

O prawie 1 mld zwiększyła się liczba odsłon serwisu Nasza-Klasa.pl. Czyżby nowi użytkownicy okazali się nadzwyczaj aktywna grupą? Przyczyny wzrostu można także doszukiwać się w nowych funkcjonalnościach serwisu.

O ok. 100 mln wzrosła także liczba odsłon serwisu YouTube.