Pasaż handlowy w o2.pl to nie wszystko
- Magdalena Górak,
- 12.10.2005, godz. 14:07
Portal internetowy o2.pl oraz porównywarka cen 9sekund.pl rozpoczęły współpracę, której efektem jest stworzenie pasażu handlowego zakupy.o2.pl, który prezentuje ponad 1,2 miliona ofert ze sklepów internetowych. - $Portal nie może się opierać długoterminowo na jednej usłudze, jednym produkcie, jednej przewadze. Portal o2.pl posiada kilka motorów wzrostu determinujących nasz odbiór. Poczta, komunikator, Tlenofon, magazyn dla kobiet$ - skomentował dla Internet Standard wprowadzenie nowego produktu Michał Brański, członek zarządu spółki. o2.pl wyrasta w efekcie na pełnokrwisty portal. Nowy pasaż to nie koniec zmian.
Sklep czyli uzupełnienie
Łukasz Kuncewicz, szef zespołu 9sekund.pl uzupełnia jego wypowiedź- Pasaż handlowy porównujący ceny to znakomite uzupełnienie oferty portalu internetowego. W ten sposób jego użytkownicy mogą odnaleźć w gąszczu sklepów internetowych najkorzystniejszą ofertę. Sposób prezentacji produktów sprawia, że zakupy.o2.pl to nie tylko wyszukiwarka produktów, ale także miejsce, gdzie można miło spędzić czas, przeglądając oferty sklepów i śledząc nowości w wielu branżach.
Pasaż handlowy i porównywarka cen 9sekund.pl jako jedyny w Polsce porównuje oferty z serwisów aukcyjnych oraz na bieżąco analizuje zachowanie użytkownika. Sklep umożliwia odnalezienie produktów z następujących kategorii: Książki i Czasopisma, Muzyka, Bielizna, Biżuteria, Gry i zabawki, Komputery, RTV, Film, Sport, Perfumy i kosmetyki, Fotografia czy Sztuka.
Średnia sprzedaż na sklep związany umową z 9sekund.pl w 2004 roku wyniosła 6718 zł.
Dalszy ciąg zmian w o2.pl
- W listopadzie 2004 roku zapoczątkowaliśmy przeobrażenia części "contentowej" portalu - sukcesywnie umacniamy nasz serwis newsowy, otworzyliśmy projekt telewizyjny. Do końca 2005 roku zdążymy zaskoczyć wszystkich jeszcze kilkoma projektami, w tym między innymi tabloidem internetowym - mówi Michał Brański. Obecnie kończy się rekrutacja do redakcji internetowego tabloidu.