Pakiet IDMnet z małymi i średnimi przedsiębiorcami powiększony

Z myślą reklamodawcach chcących dotrzeć do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw sieć IDMnet powiększyła ofertę witryn w pakiecie MSPtarget. Jego miesięczny zasięg wzrósł do 500 tys. unikalnych użytkowników.

Do sieci IDMnet dołączyły i zostały włączone do produktu MSPtarget nowe witryny: www.polskirynek.pl (portal budowlany), www.portalmorski.pl, wortale tematyczne p.info.pl (www.stal.info.pl, www.filia.com.pl, www.recycling.info.pl, www.rury.com.pl), a także www.mybank.pl, www.zrp.pl (Związek Rzemiosła Polskiego), czy www.artinfo.pl.

Sieć liczy na zainteresowanie reklamodawców, dla których przedsiębiorcy prowadzący małe i średnie biznesy mogą być bardzo atrakcyjni. Wyniki kampanii realizowanych na powierzchni MSPtarget udowodniły, że pomysł dotarcia do sektora MSP z wykorzystaniem wortali branżowych jest bardzo trafny. Dlatego zdecydowaliśmy o dalszej rozbudowie i rozwoju MSPtarget - komentuje Maciej Musioł, Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.

Blisko 70% małych i średnich przedsiębiorstw ma dostęp do internetu.