PMPG sprzedaje MySpace Secret Show

PMPG zamierza sprzedawać w Polsce koncerty dla wtajemniczonych, sygnowane przez serwis społecznościowy MySpace. To czy projekt ruszy zależy od zainteresowania reklamodawców.

Secret Show pierwszy raz zawitały w naszym kraju wraz z pojawieniem się polskiego oddziału MySpace. Co się stało z tym oddziałem wszyscy wiemy.

Czym jest Secret Show? Są to koncerty dla wtajemniczonych sygnowane przez serwis społecznościowy MySpace. Na trzy tygodnie przed imprezą wiadomo, w jakim mieście. Na dwa tygodnie przed wiadomo, kto zagra. Tydzień przed uczestnicy poznają szczegóły dotyczące miejsca.

W Hiszpanii takie koncert zagrały m.in. światowe gwiazdy Lady Gaga i Kate Perry.

Warunkiem udziału w koncercie jest dodanie profilu Secret Show do swoich znajomych na MySpace. Stronę, która potwierdza, że Secret Show znajduje się wśród naszych znajomych, należy wydrukować i przyjść z nią na koncert. Wydruk zastępuje bilet na koncert.

Za wdrożenie formatu od strony PMPG odpowiedzialna jest Natalia Szulińska, specjalista ds. sprzedaży w Media Point Group. Szulińska wcześniej pracowała m.in. w Agorze w dziale sprzedaży Gazeta.pl oraz w dziale sprzedaży sieci internetowej Glossy Media. Zajmowała się również organizacją eventów.

"Secret Show jest unikatowym rozwiązaniem na rynku polskim, umożliwia połączenie komunikacji BTL z komunikacją on-line i wykorzystanie efektu synergii pomiędzy tymi dwoma kanałami komunikacji. Dzięki profilowi, który powstaje dla danego produktu, klient ma możliwość zbudowania spersonalizowanych relacji z klientami, poznaje ich z imienia i nazwiska, może potem budować społeczność wokół swojej komunikacji" - mówi o idei MySpace Secret Show Benita Jakubowska, wiceprezes Media Point Group odpowiedzialna za Pion Nowych Mediów.

Oprócz Secret Show Szulińska planuje wprowadzenie do oferty MySpace w Polsce również innych niestandardowych formatów, m.in. MySpace Session - koncertów podobnych do Secret Show, ale o bardziej kameralnym charakterze, dla wybrańców oraz MySpace Black Curtain - specjalnych przedpremierowych pokazów filmowych.

Czym Secret Shows proponowane przez MPG mają różnić się od tych, które dostarczało polskie MySpace? - Do tej pory nie udało się zrealizować żadnego secret show z klientem. MySpace realizował Secret Show wyłącznie na zasadach autopromocyjnych. To, co PMPG obecnie proponuje, to sprzedaż Secret Show jako formatu komunikacji z klientem, który zaczyna się w Internecie, a kończy - poza nim. To, czy takie koncert zagoszczą u nas - zależy m.in. od zainteresowania taką wielokanałową komunikacją - mówi Anna Pawłowska-Pojawa, PR Manager, Platforma Mediowa Point Group S.A.