PMPG: Gretix.com i międzynarodowe aspiracje

Platforma Mediowa Point Group uruchomiła międzynarodową wersję serwisu Gretix.com adresowaną do anglojęzycznych internautów ze Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii.

Platforma Mediowa Point Group SA jest większościowym (posiadającym 67% udziałów) właścicielem udziałów w spółce Gretix, zarządzającej serwisem. Od dwóch transakcyjny serwis Gretix działał w wersji polskiej, teraz uruchomiono wersję angielskojęzyczyną skierowaną do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

Gretix.com jest serwisem internetowym, który za pomocą e-mail oraz SMS przypomina swoim użytkownikom o ważnych dla nich wydarzeniach takich jak urodziny, imieniny cioci, ale także niezapłacone rachunki czy kończące się ubezpieczenie samochodu.

Model biznesowy pierwszego transakcyjnego serwisu w portfelu PMPG SA opiera się na sprzedaży reklamy kontekstowej, która dociera do użytkownika razem z ustawionym przez niego przypomnieniem. Dodatkowo za pomocą platformy e-commerce i współpracy z partnerami zagranicznymi użytkownicy mogą w ramach serwisu np. zamawiać prezenty oraz kuriera kwiatowego.

Źródło: http://www.point-group.pl