Opcom globalnie dla marki TomTailor
- internetSTANDARD,
- 16.01.2008, godz. 16:11
Europejska centrala firmy Procter & Gamble zaprosiła agencję interaktywną Opcom Grupa Eskadra do współudziału w opracowaniu globalnej komunikacji reklamowej marki Tom Tailor - nie tylko w zakresie działań interaktywnych.
W listopadzie 2007 w Genewie odbyły się dwudniowe warsztaty, w których uczestniczyli przedstawiciele P&G, agencja Grey Dorland z Berlina oraz Opcom.
Spośród pomysłów wygenerowanych podczas warsztatów Procter & Gamble wybrało do realizacji jedną z koncepcji agencji Opcom, a następnie przekazało ją do rozwinięcia i egzekucji agencji Grey. Egzekucja części interaktywnej pozostaje po stronie Opcom.
Kampania autorstwa Grey i Opcom latem tego roku rozpocznie się od rynku niemieckiego. Opcom jest pierwszą agencją spoza Europy Zachodniej zaproszoną do współpracy na europejskim szczeblu Procter & Gamble.