Opcom dla Tom Tailor

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra przygotowała europejską kampanię nowego zapachu Tom Tailor Ocean dla Procter & Gamble w Genewie. Opcom odpowiadał za interaktywną część kampanii oraz miał udział w kreacji akcji BTLowej.

Osią kampanii jest serwis internetowy (www.tomtailor-ocean.com) oraz konkurs dla młodych konsumentów z siedmiu państw polegający na zaprojektowaniu własnej deski surfingowej. Najciekawsze prace nagrodzone będą limitowanymi deskami surfingowymi oraz perfumami.

- "Od blisku dwóch lat obserwujemy wysyp konkursów internetowych pozwalających konsumentom na projektowanie różnorodnych produktów. Internauci wciąż chętnie angażują się w taką interakcję z marką. Edytor stworzony na potrzeby kampanii Tom Tailor Ocean wyróżnia między innymi technologia Papervision pozwalająca na trójwymiarowy podgląd wykonanego projektu" - opowiada Krzysztof Wróblewski, project manager odpowiedzialny za markę Tom Tailor.

Jeszcze przed rozpoczęciem działań reklamowych do konkursu napłynęło blisko tysiąc projektów. Kampania ruszyła już w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech a 1. września startuje w Polsce. Opcom pracuje obecnie nad trzema kolejnymi kampaniami kosmetyków o zasięgu europejskim dla genewskiej centrali Procter & Gamble.