OnetBoksy trafiają regionalnie

Onet wprowadził nową usługę, dzięki której reklamodawca będzie mógł wyznaczyć region, w jakim pojawi się jego reklama w formie OnetBoksu. Konkurencja nie śpi.

To kolejny sposób na wymuszenie większej precyzji na kampaniach reklamowych. Pierwszym etapem jest już sama idea OnetBoksów, które są wyświetlane tym osobom, które wpisały wybrane przez zleceniodawcę słowo czy wyrażenie.

Drugi etap to zaproponowana właśnie geolokalizacja, czyli usługą, jaką oferują już praktycznie wszystkie adserwery. Reklamodawcy mogą dzięki niej dotrzeć do potencjalnych klientów przebywających w określonych regionach czy miastach. W ramach nowej usługi Onetu istnieje opcja ograniczenia wyświetlania boksów np. do całego województwa dolnośląskiego lub do konkretnych miast w tym województwie.

Jak nam przekazała Magdalena Malczewska z Wirtualnej Polski konkurencyjny portal również pracuje nad wprowadzeniem tej usługi, jednak nie była skołonna podać żadnej daty jej wprowadzenia.

Przedstawiciel sieci ARBOmedia, która oferuje geotargetowanie kampanii od początku 2004 roku wraz z wprowadzeniem adserwera BBMedia, określił zainteresowanie usługą jako umiarkowane.