Onet rusza z kampanią

W wielu miejscach sieci od kilku dni można znaleźć reklamę "pierwsze multimedium_dzięki Wam :-)". Jutro - 1 czerwca - portal rozpoczyna szeroko zakrojoną, kampanię autopromocyjną.

Onet.pl rozpoczyna kampanię w związku z 10 rocznicą powstania.

Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.pl, podkreśla, że promowane będą treści multimedialne i serwisy interaktywne najnowszej generacji. - Dzięki zacieśnianiu współpracy z telewizją TVN będziemy mogli wykorzystać ogromny potencjał cyfrowych mediów poddanych konwergencji w stopniu dotąd niespotykanym.

Piotr Welc, dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Onet.pl: Hasło "10 lat Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki Wam:-)" jest nie tylko promocją marki, naszej tożsamości i filozofii - to również, a może i przede wszystkim forma podziękowania skierowanego do użytkowników, fanów, internautów, klientów - po prostu za to, że są z nami już od dziesięciu lat.

Reklamy 10 lat Onet.pl pojawiać się będą w czerwcu i w lipcu również w prasie, zaś w dziewięciu największych polskich miast zawisną megaboardy. Największe, o szerokości przekraczającej 20 metrów w centrum Warszawy, przy Alejach Jerozolimskich oraz w Łodzi, na ulicy Piotrkowskiej. Do końca lipca reklamy będą obecne w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Gdańsku oraz Wrocławiu.

Przypomnijmy, że obecnie trwa outdoorowa kampania wizerunkowa Interii oraz kampanie wielokanałowe Allegro.pl. To chyba pierwszy rok tak intensywnej promocji internetowych podmiotów w innych mediach.

Więcej:

Stare media promują nowe

O Interii będzie głośno