Onet i NetSprint tworzą nową formę reklamy kontekstowej

Onet.pl i NetSprint.pl poinformowały, że wspólnie opracowały nową formę reklamy targetowanej kontekstowo - OnetIntext. Będzie ona dostępna w kilkudziesięciu wybranych serwisach należących do grupy Onet.

OnetIntext to reklama w formie tekstowej wzbogacona o element graficzny. Nad rozwinięciem tej formy reklamy kontekstowej Onetowi pomógł NetSprint, który dostarczył technologię nsContext, pozwalający na zarządzanie kontekstową emisją reklam.

nsContext analizuje treści artykułów i dobiera pod nie odpowiednie reklamy. Ich emisja rozpoczyna się w momencie najechania kursorem na podkreślone słowo.

"Wykorzystując OnetIntext reklamodawcy będą mogli umieścić swój komunikat kontekstowo na tych stronach, gdzie może on przyciągnąć największą uwagę. Co ważne, komunikat ten będzie mógł być prezentowany w formie graficznej a reklamodawca zapłaci za jego emisję w sytuacji, gdy użytkownik świadomie obejrzy reklamę (czyli w modelu CPV - Cost per View). OnetIntext będzie stanowił zatem połączenie wybranych form reklamy CPM z określonymi słowami kluczowymi" - mówi Rafał Marek, szef projektu w Onet.pl.

"Bardzo nas cieszy fakt, że udało nam się wypracować wspólnie model współpracy wzmacniający pozycję obu firm na rynku reklamy kontekstowej. Wierzymy, że nasza technologia oraz nasze doświadczenia zarówno z polskiego, jak i zagranicznych rynków, przyczynią się do osiągnięcia bardzo satysfakcjonujących wyników(...)" - kończy Artur Banach, prezes zarządu firmy NetSprint.