Ogłoszono zwycięzców europejskich nagród e-commerce 2016

Zalando, Adidas i duńskie Aarstiderne zostali zwycięzcami corocznych nagród European E-commerce. Triumfowały w kategoriach (odpowiednio) Pure-Player, Omni-channel oraz Entrepreneurial.

Nagrody zostały przyznane podczas konferencji Global E-commerce Summit, która odbyła się w Barcelonie. Zorganizowało ją Europejskie Stowarzyszenie E-Commerce, a nagrody przyznano ostatniego dnia spotkania, czyli 1 czerwca. Była to ósma edycja GES, ale nagrody przyznano dopiero po raz szósty. Nagroda Pure-Player powędrowała do Zalando. Przyznawana jest firmom, których głównych kanałem sprzedaży jest internet. Drugie i trzecie miejsca to odpowiednio HelloFresh i Made.com.

W kategorii sprzedaży wielokanałowej (Omni-channel) triumfował Adidas, pokonując Top Shop. Jury podkreśliło, że zwycięzca doskonale łączy ze sobą sklepy fizyczne z witrynami online. ostatnia nagroda, Entrepreneurial, przyznawana jest dla najbardziej przedsiębiorczych retalierów online. Wygrało duńskie Aarstiderne za innowacje i oryginalność. Firma ta działa w branży spożywczej. Miejsca drugie i trzecie zajęły norweski One Piece oraz portugalski Chic.

Zobacz również: