Oferty na Facebooku dostępne

Narzędzie do oferowania fanom kuponów i rabatów poprzez portal jest teraz dostępne dla każdej strony, która ma więcej niż 400 fanów.

Publikowane na Facebooku oferty będą się pojawiały wysoko w strumieniu newsów i formą nie będą się znacznie różniły od standardowych postów. Dzięki swojej konstrukcji będzie można się nimi swobodnie dzielić i wymieniać między sobą, tak, jakby się to działo ze standardowymi informacjami.

Kupony mogą zawierać kody promocyjne lub kreskowe, które umożliwią odbiór zniżki przy zakupie produktu.

Zobacz również:

Oferta była testowana wcześniej na wybranej grupie przedsiębiorców i ich zdaniem wykorzystanie kuponów rozdawanych przez Facebook prowadzi do istotnego zwiększenia sprzedaży. Wzrasta też zadowolenie klientów, gdyż mogą łatwo podzielić się korzystną ofertą z przyjaciółmi.

Zdaniem autora blogu fejsik.pl w tym narzędziu kryje się także zagrożenie dla marketerów - jego wykorzystanie jest bardzo kuszące i może skutkować w zasypaniu użytkownika ofertami. Odrzucony niechcianymi wiadomościami może po prostu wypisać się z tej grupy.