Odświeżone Yahoo!
- Daniel Cieślak,
- 05.07.2002, godz. 12:01
Portal Yahoo! zaprezentował w tym tygodniu nowe, "odświeżone" oblicze. Po zmianie layoutu serwis stał się bardziej przejrzysty. Przedstawiciele Yahoo! uważają, że będzie on teraz bardziej atrakcyjny dla potencjalnych reklamodawców.
O planach wprowadzenia zmian informowano już ponad miesiąc temu. Modyfikacja szaty graficznej to dla Yahoo! wydarzenie nieomal historyczne - jest to pierwsza tak poważna zmiana wyglądu serwisu od roku 1995.
Według Diany Lee, rzeczniczki serwisu, zmiana layoutu jest przede wszystkim ukłonem w stronę klientów - zarówno użytkowników serwisu (którym wygląd Yahoo! ma ułatwić przeglądanie zasobów serwisu), jak i reklamodawców, którzy będą teraz mieli znacznie lepsze możliwości reklamowania swoich produktów.
Nowa szata graficzna to nie jedyna zmiana w Yahoo! - w ostatnim czasie w serwisie wprowadzono kilka istotnych modyfikacji w układzie treści. Miesiąc temu zrezygnowano np. z prowadzenia części rozbudowanego serwisu finansowego, wprowadzając jednocześnie kilka nowych usług subskrypcyjnych.