Odświeżone Yahoo!

Portal Yahoo! zaprezentował w tym tygodniu nowe, "odświeżone" oblicze. Po zmianie layoutu serwis stał się bardziej przejrzysty. Przedstawiciele Yahoo! uważają, że będzie on teraz bardziej atrakcyjny dla potencjalnych reklamodawców.

O planach wprowadzenia zmian informowano już ponad miesiąc temu. Modyfikacja szaty graficznej to dla Yahoo! wydarzenie nieomal historyczne - jest to pierwsza tak poważna zmiana wyglądu serwisu od roku 1995.

Według Diany Lee, rzeczniczki serwisu, zmiana layoutu jest przede wszystkim ukłonem w stronę klientów - zarówno użytkowników serwisu (którym wygląd Yahoo! ma ułatwić przeglądanie zasobów serwisu), jak i reklamodawców, którzy będą teraz mieli znacznie lepsze możliwości reklamowania swoich produktów.

Nowa szata graficzna to nie jedyna zmiana w Yahoo! - w ostatnim czasie w serwisie wprowadzono kilka istotnych modyfikacji w układzie treści. Miesiąc temu zrezygnowano np. z prowadzenia części rozbudowanego serwisu finansowego, wprowadzając jednocześnie kilka nowych usług subskrypcyjnych.