OS3 z kolejnym projektem dla Hasbro

OS3 multimedia przygotowała kolejne aktywności internetowe dla międzynarodowego producenta gier i zabawek, firmy Hasbro.

Działania wpisują się w realizowaną dla klienta strategię konsekwentnego i długofalowego wsparcia marketingowego produktów z jego portfolio (m.in. "Monopoly","Tabu", "Ryzyko").

Powstały na potrzeby obecnych działań serwis internetowy (Wieczorgier.pl) wspiera "Wieczór Gier Rodzinnych" - promowaną przez Hasbro ideę wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny. Agencja położyła nacisk na edukacyjny charakter serwisu, mający zachęcić dzieci i rodziców do wspólnej rozrywki, jaką gra planszowa zapewnia dzieciom i rodzicom. Strona prezentuje 8 gier wyróżnionych w pakiecie, dostępnych w okresie 12-23 grudnia b.r. w sieci sklepów "Smyk" z 20 proc. zniżką.

Jednocześnie w ramach serwisu Zgrajmysie.pl, dedykowanego poszczególnym markom z portfolio Hasbro, ruszył konkurs internetowy oparty o mechanizm gry "Pictureka".

Za całość działań dla "Pictureka" - w tym kreację, mechanizm konkursu, stronę internetową i produkcję materiałów na potrzeby działań promocyjnych - odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.

Dotychczas OS3 multimedia przygotowała kampanie internetowe promujące marki "Monopoly", "Tabu" i "Ryzyko".