Nugg.ad w rękach niemieckich pocztowców

Nugg.ad, niemiecka firma dostarczająca technologię Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego została spółką córką Deutsche Post. Struktura i profil działalności zostaną zachowane, a spółka będzie dalej rozbudowywana.

Największy w Europie dostawca usług targetowania reklamy internetowej firmahttp://Nugg.ad została przejęta przez koncern Deutsche Post. Jako spółka córka z siedzibą w Berlinie, pozostanie niezależnym usługodawcą w segmencie targetingu, kierującym swoją ofertę do sprzedawców reklam oraz agencji reklamowych. Struktura firmy zostanie zachowana i będzie ona dalej rozbudowywana.

Nugg.ad dostarcza technologię Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego, dzięki której reklama kierowana jest do odbiorców potencjalnie nią zainteresowanych. W Polsce z usług Nugg.ad korzystają m. in. największe polskie sieci reklamowe: ARBOmedia (a zwłaszcza Behavia), Adnet i IDMnet, a także Axel Springer.

Firma nugg.ad od momentu powstania w 2006 roku jest nie tylko inicjatorem, lecz także promotorem targetingu. Zauważył to koncern Deutsche Post, który wspólnie z nami postanowił realizować wizję predykcyjnego targetowania behawioralnego jako standardu rynkowego oraz przyszłościowego rozwiązania w dziedzinie digital branding. Jest to dla nas wymarzona kombinacja - znaleźliśmy bowiem nabywcę, który jak żaden inny podkreśla naszą pozycję jako neutralnego dostawcy w łańcuchu tworzenia wartości - powiedział Stephan Noller, dyrektor generalny nugg.ad.

Deutsche Post, przejmując nugg.ad rozszerza swą działalność na obszary marketingu on-line. To kierunek rozwoju w pełni zgodny ze Strategią 2015 koncernu.

Firma nugg.ad idealnie pasuje do oferty Deutsche Post. Przekonały nas jej ciągłe sukcesy i duża innowacyjność oraz wyraźne położenie nacisku na ochronę danych oraz efektywność uwzględniającą ochronę zasobów - powiedział Jurgen Gerdes, członek zarządu Deutsche Post DHL odpowiedzialny za pion przesyłek listowych. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z nugg.ad umocnimy naszą pozycję na rynku reklamy internetowej, oferując niezależną platformę technologiczną dla europejskiego rynku reklamowego.

Nie jest znana kwota transakcji.

Źródło: Nugg.ad