Nowy wizerunek TNS OBOP

Firma Taylor Nelson Sofres poinformowała, że od 24 kwietnia wszystkie jej działania w 53 krajach połączy wspólna marka. Nazwę Taylor Nelson Sofres od dziś zastępuje skrót TNS, znika także dotyczasowe, czerwno-niebieskie logo. W większości krajów, w których działa firma znikną również nazwy lokalnych firm badawczych - jednym z niewielu wyjątków będzie Polska, w której w użyciu pozostanie nazwa TNS OBOP.

Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, posunięcie to odzwierciedla zmiany zachodzące na międzynardowym rynku badań oraz sposób, w jaki firmy używają obecnie informacji marketingowej. Zmiana marki ma także ujednolicić wizerunek TNS na świecie. Utrzymany ma zostać podział na sektory badawcze - z tym, że po zmianie marki sektory nie będą już elemenetem logo TNS.

"Ta zmiana to coś więcej niż jedynie zmiana loga i nazwy; operacja ta odzwierciedla nowy sposób myślenia o tym, co możemy zaoferować naszym klientom i jak będziemy z nimi pracować. Przedstawianie danych statystycznych już nie wystarcza, coraz częściej występujemy bowiem w roli konsultantów do spraw informacji rynkowej. Naszym zadaniem jest zrozumieć problem klienta i doradzić mu w jego rozwiązaniu. Chcemy im oferować pogłębione analizy i strategiczne doradztwo biznesowe. W ten sposób przekroczymy granice tradycyjnej definicji firmy badawczej, która kończy obsługę na dostarczaniu raportu z badań. Zgodnie z nowym sloganem TNS mamy stać się szóstym zmysłem w biznesie." mówi Andrzej Olszewski, prezes TNS OBOP.

Nowy wizerunek TNS OBOP
Jak powiedział nam Mateusz Galica, Marketing Director TNS OBOP, zmiana nazwy firmy to kolejny etap prowadzonego przez TNS OBOP dostosowywania oferty i struktury do wymogów rynku. "Dziś w 53 krajach swiata firmy sieci zmieniają nazwę na TNS (z małymi wyjątkami, jak TNS OBOP czy TNS NIPO w Holandii). Dla nas to pierwszy etap nowego pozycjonowania. Drugi - ostateczne zakończenie zmian wewnętrznych i wdrożenie w życie ostatecznych standardów pracy - zakończy się jeszcze przed jesienią." mówi Mariusz Galica.