Nowy sklep Militaria.pl od Janmedia

Agencja interaktywna Janmedia uruchomiła nową wersję znanego sklepu internetowego Militaria.pl. Nowy layout sklepu, to projekt agencji Adv.pl.

Militaria.pl to działający od 1999 roku, sklep internetowy, który oferuje swoim klientom wiatrówki i akcesoria do nich, a także optykę, noże, sprzęt outdoorowy, sprzęt do paintballa i akcesoria do samoobrony. W ofercie firmy znajduje się ponad 2,5 tysiąca produktów.

Sklep przeniesiono na platformę Rainforest CMS, dzięki czemu możemy teraz oglądać odświeżoną szatą graficzną i korzystać z nowych funkcji. Za zmiany odpowiedzialna jest agencja Janmedia, która zapewnia Militaria.pl nie tylko opiekę autorską i rozwój platformy, ale również profesjonalny hosting.lokalizowane na terenie USA.

Jak mówi Maciej Ziemczonek, dyrektor e-commerce Militaria.pl: -- Na nowy layout i engine czekali wszyscy - klienci i my. Zależało nam na rozwiązaniu, które da nam do ręki tak potrzebne atuty - łatwość obsługi przy zarządzaniu treściami na stronie i przede wszystkim możliwość rozwijania sklepu. Rainforrest eCommerce spełniał wszystkie te w wymagania idealnie.

Jak podkreśla też ze swojej strony Filip Wośko, dyrektor IT agencji Janmedia: -- Już na samym początku współpracy jasne stało się, że projekt będzie skomplikowany. Do nowego serwisu trzeba było przenieść wszystkie dane ze starego sklepu. Był to zatem projekt zastąpienia starego oprogramowania, które osiągnęło kres swoich możliwości rozwojowych, platformą bardziej wydajną i rozwojową, a przy tym tańszą w eksploatacji.

Sklep można oglądać pod adresem: http://www.militaria.pl/