Nowy rekord amerykańskich konsumentów

Okres przedświąteczny jest doskonałym okresem dla handlowców, także tych internetowych. W ciągu tygodnia od 7 do 13 grudnia, Amerykanie na zakupy online wydali 2,2 mld USD, ustanawiając w ten sposób kolejny rekord – donosi comScore Media Metrix.

W stosunku do poprzedniego tygodnia, wartość wydatków na zakupy w Sieci w omawianym tygodniu wzrosła aż o 37%. Najwięcej, bo 288 mln USD, Amerykanie wydali na internetowe zakupy (z wyłączeniem usług turystycznych) 12 grudnia.

Wydatki na dobra konsumenckie nie będące usługami turystycznymi wzrosły w stosunku do analogicznego tygodnia minionego roku o 36% i osiągnęły 1,7 mld USD. Z kolei wydatki online na turystykę wzrosły o 41%, osiągając 507 mln USD.

W sumie od 1 listopada do 13 grudnia, wydatki Amerykanów na zakupy w Sieci wyniosły 10,8 mld USD i były wyższe od ubiegłorocznych o 32%.