Nowy portal 24polska.pl

Od trzech miesięcy w sieci, z inicjatywy pracownika firmy, zajmującej się produkcją i sprzedażą barier drogowych oraz ekranów akustycznych, działa nowy portal - 24polska.pl.

Na razie dla portalu 24polska.pl pracuje zaledwie kilka osób, specjalnie zatrudnionych przez firmę Interstal z Bielska-Białej. Pomysł stworzenia portalu powstał w głowie jednego z pracowników kilka miesięcy wcześniej.

Jak nam powiedział Łukasz Olejak, który zajmuje się stroną marketingową i reklamową projektu, model biznesowy serwisu oparty jest głównie na sprzedaży reklam. Dodatkowe wsparcie ma dać portalowi sprzedaż takich usług, jak dzwonki do telefonów komórkowych.

Przedstawiciel portalu nie chciał podać, jaka jest wielkość ruchu na serwisie. - Na pewno sporo ruchu pochodziło dotąd z Anonse.tvs.pl, czyli serwisu ogłoszeniowego. Właśnie ruszyła bardzo szeroka kampania zasięgowa wykupiona w sieci ARBOmedia, więc dane o liczbie użytkowników chętnie podałbym za około dwa tygodnie - dodał nasz rozmówca. Kreacja, na którą można natrafić w sieci serwisów obsługiwanych przez ARBOmedia, jest skromna, ale intrygująca: Nowy portal. 24polska.pl.

24polska.pl spełnia już formalne wymogi stawiane portalom. Ma własne forum, serwis ogłoszeniowy, pocztę a nawet wyszukiwarkę Google. Zdecydowana większość wiadomości pochodzi z agencji PAP, gdzie firma wykupiła pakiet. Materiały do sekcji muzycznej o nazwie Brzmienie pojawiają się dzięki umowom z wytwórniami EMI Music Polska i Universal Music Polska. - Recenzje są pisane przez kolegę - dodaje Łukasz Olejak.

Jak na razie portal samodzielnie sprzedaje swoją powierzchnię reklamową, ale jego przedstawiciel nie wyklucza przyłączenia się do sieci reklamowej.

24polska.pl