Nowy cennik reklam w Wirtualnej Polsce

Zmiany obejmują między innymi nowe możliwości reklamowania się na stronach domowych użytkowników WP, nowe produkty jak commercial break i link kursor, przejście na prosty system rozliczeń CPM w przypadku słów kluczowych. Nowy cennik zacznie obowiązywać od 1 września.

Zmienił się model sprzedaży "dniówek" na stronie głównej WP, a ponieważ serwisy Wirtualnej Polski wzbogaciły się o treści z takich prasowych tytułów jak Mamo to Ja, Viva, Przyjaciółka, Uroda czy Szkolenia - przybyło również możliwości reklamowania się na stronach poświęconych konkretnej tematyce.

Inne przykładowe zmiany - cena pakietu 1000 odsłon pop-upów i pop-underów wzrosła na większości podserwisów WP o 20zł, reklamy Interstitial w większości lokalizacji o 30 zł. O co najmniej kilkanaście złotych wzrosły tez ceny takich form jak Skyscraper, reklamy sródtekstowej czy formy Scroller. Bez zmian pozostały ceny mailingu, uroszczeniu uległy zasady sprzedaży linku sponsorowanego.

Nowy cennik