Nowy serwis korporacyjny firmy NetSprint

Celem nowego serwisu jest wzmocnienie wizerunku NetSprint jako "ekspertów wyszukiwania", dostarczenie szczegółowych informacji o firmie, jej produktach i usługach, a także budowanie wizerunku przyjaznego pracodawcy.

Głównym elementem graficznym są fotografie wybranych pracowników, wyświetlające się rotacyjnie na każdej podstronie serwisu. "Naszym celem było zbudowanie wizerunku firmy technologicznej wyspecjalizowanej w tworzeniu systemów wyszukiwawczych w taki sposób, aby jej jednocześnie nie dehumanizować." - mówi Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl

Oferta Spółki zaprezentowana jest na pięciu podstronach, prezentujących główne linie produktowe: reklamę w wyszukiwarce i w sieci kontekstowej, rozwiązania wyszukiwawcze dla firm, monitoring internetu, rozwiązania adserwerowe oraz wyszukiwarkę internetu. Strona www.netsprint.eu została udostępniona w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej.

Nowy serwis korporacyjny firmy NetSprint

http://www.netsprint.eu/