Nowy Kolporter.pl od Janmedia

Sklep internetowy Kolporter.pl został uruchomiony w nowej szacie graficznej. Serwis zaprojektowała agencja interaktywna Janmedia w ścisłej współpracy z klientem.

Agencja Janmedia Interactive prace rozpoczęła od analizy usability i SEO wcześniejszego rozwiązania. Na jej bazie zaprojektowano nowy wygląd serwisu. Następnym krokiem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla sklepu oraz graficzne zaprojektowanie kluczowych podstron.

Za stronę technologiczną projektu odpowiedzialny jest Kolporter. Po zakończeniu wdrożenia Janmedia przeprowadziła testy serwisu, w tym testy wydajnościowe.

-Kolporter.pl jest doskonałym przykładem tego jak ścisła współpraca z klientem i wzajemne zrozumienie wpływa na efektywność pracy. Szczególnie ważne jest dla nas porozumienie z klientem na poziomie koncepcji. W przypadku Kolporter.pl od początku do końca czuliśmy, że realizujemy wspólną, spójną wizję - mówi Tomek Karwatka, dyrektor operacyjny w Janmedia

- Znajomość wyników badań usability umożliwiła poprawę nawigacji serwisu oraz dodanie wielu elementów ułatwiających klientom przeglądanie oferty sklepu - mówi Robert Sołkiewicz, doradca zarządu ds strategii i rozwoju eBiznesu w Kolporter S.A.

http://www.kolporter.pl