Nowości w Zanox

Firma Zanox wprowadziła do swojej oferty nowe programy reklamowe. Reklamy są w nich w większości rozliczane w modelu CPA (Cost-Per-Action), na podstawie ilości wypełnionych wniosków lub sprzedanych produktów.

Przedstawiciele firmy mówią, że największym zainteresowaniem reklamobiorców Zanox cieszy się program reklamowy Expander.pl. Firma płaci do 31,5 zł za każdy wypełniony przez internautę wniosek. Nieco niższą stawkę w tym samym modelu proponuje Tele2 (28 zł) czy też Świat Książki, z ofertą 21 zł od formularza.

Najpopularniejszymi serwisami, korzystającymi z wprowadzonych niedawno programów reklamowych są Quelle.pl, zajmujące się sprzedażą wysyłkową, oraz Tchibo - czołowy producent kawy. W obu przypadkach zysk reklamobiorcy liczony jest w modelu CPA. W Quelle.pl wyliczany jest on na podstawie wartości koszyka (6% od każdego sprzedanego przez dom wysyłkowy produktu), natomiast w Tchibo za każdy zakup, nie zależnie od jego wartości, stawka wynosi 17 zł. Kolejnym nowym reklamodawcą jest Ceneo, które płaci za każdego przekierowanego internautę 0,1 zł (CPC).

W kwietniu tego roku Zanox otworzył nowe oddziały w Zurychu oraz Nowym Jorku. Dzięki temu posunięciu firma ma już 11 biur rozsianych na 3 kontynentach i dociera do reklamodawców oraz wydawców w 200 krajach na świecie

"Z Zanox współpracuje ponad milion partnerów - wydawców na całym świecie, w Polsce kilka tysięcy. Najskuteczniejsze polskie serwisy zarabiają dzięki nam kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie lub więcej" - mówi Maciej Wyszyński, szef Zanox na Europę Centralną i Wschodnią. "Dla wielu polskich witryn jest to realna, a co najważniejsze dochodowa alternatywa dla głównego źródła przychodów - Google Ad Sense" - dodaje Wyszyński

Więcej o działalności Zanox na polskim rynku można znaleźć tutaj.