Nowi pracownicy HYPERmedia
- internetSTANDARD,
- 27.04.2007, godz. 15:05
Do zespołu departamentu new business agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyły trzy nowe osoby. Michał Pluta, Paweł Wolonciej i Jakub Staśkiewicz zajmą się zdobywaniem nowych klientów oraz obsługą przetargów, w które zaangażowana jest agencja HYPERmedia.
Michal Pluta będzie pełnił obowiązki new business managera. Dotychczas zawodowo związany był z domem mediowym Mindshare, gdzie planował kampanie internetowe m.in. dla Fortis Banku, Samsunga, Forda i dziennika Rzeczpospolita. Michał jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Paweł Wolonciej swoją karierę zawodową rozpoczął jako specjalista ds. marketingu w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Następnie w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka zajmował się rozbudową grupy fachowych publikacji dla kadr kierowniczych w oświacie. W HYPERmedia objął funkcję new business Executive.
Na równorzędnym stanowisku rozpoczął pracę Jakub Staśkiewicz, dotychczas media planner-buyer w Initiative Warszawa, gdzie był odpowiedzialny za obsługę Citroena i Fujitsu Siemens. Współpracował również z Agorą, Point Group i Radiem Eska.