Nowi dyrektorzy sprzedaży w ARBOinteractive Polska
- Artur Małek,
- 18.09.2008, godz. 07:54
Aleksandra Ośko objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej, Robert Olszewski, wcześniej związany z ClickAd został Dyrektorem Sprzedaży ARBOinteractive Polska, zaś Konrad Spoczyński - Dyrektorem Sprzedaży LogicSearch.
Stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej utworzono w celu intensyfikacji sprzedaży europejskich portfolio ARBOinteractive AG. Aleksandra Ośko pozyskiwać będzie klientów międzynarodowych, a także odpowiadać za planowanie i koordynację kampanii na witrynach zagranicznych, targetowanych zarówno na polskich, jak i na obcojęzycznych użytkowników.
Robert Olszewski przeszedł do ARBOinteractive Polska z firmy ClickAd, gdzie od 2006 r. kierował działem planowania, monitoringu oraz zakupu Internetu. Wcześniej zajmował się planowaniem Internetu w ClickAdzie oraz CR media.Jego zadaniem w ARBOinteractive będzie m.in. pozyskiwanie klientów zainteresowanych całościowymi kampaniami online (kreacja, monitoring, planowanie i realizacja kampanii banerowych, SEM/SEO).
Konrad Spoczyński od 2003 roku związany jest z ARBOmedia Polska, gdzie nadzorował sprzedaż i realizacje kampanii crossmediowych i ambientowych. Przechodząc koleje etapy kariery - od młodszego handlowca, poprzez kierownika sprzedaży, dodatkowo zajmował się planowaniem i obsługą wszelkich niestandardowych akcji reklamowych.Nowy Dyrektor Sprzedaży LogicSearch, ma za zadanie zaznaczyć obecność firmy na rynku oraz wypromować jej ofertę wśród potencjalnych Klientów.