Nowe inwestycje IIF

IIF poszerza swoje portfolio o dwa nowe projekty z zakresu e-commerce. Wykorzystują one technologie semantyczne oraz personalizacji.

Fundusz technologiczny IIF S.A. poinformował o dwóch nowych inwestycjach z zakresu e-commerce (dokładnie z obszaru social shoping) i wykorzystaniu w nich potencjału technologii semantycznych oraz personalizacji.

Pierwszy projekt wykorzystujący technologie semantyczne pozwalać będzie użytkownikom znaleźć produkty spełniające ich potrzeby konsumenckie (np. "znajdź mi modny, mały i niezawodny telefon"). Wyszukanie produktu odbywać się będzie na podstawie wskazanych cech opisowych (ładny, modny, dobry, niezawodny, tani), które zostaną przekształcone w polecenie konkretnego produktu. IIF nie ujawnia na razie nazwy projektu. Aleksandra Bienas, Executive Assistant, Marketing Manager w IIF zdradza jedynie, ze uruchomienie projektu nastąpi w pierwszej połowie roku. Teraz trwają intensywne prace nad jego zamknięciem. - wyjaśnia Aleksandra Bienas.

Druga inwestycja polega na wsparciu projektu Personal TV, który bazuje na technologiach personalizacji ("zobacz co oglądali i polecają inni, to Cię również może zainteresować"). Faza badań i rozwoju nad technologią personalizacji zakończyła się obiecująco - zapewnia Aleksandra Bienas, podkreślając, iz oprócz dotychczasowych realizacji w obszarze IPTV, dzięki tej inwestycji IIF znacznie poszerza zakres o rynek e-commerce.

Źródło: http://iif.pl