Nowe serwisy w BUDOWNICTWOonline

Tworzona przez dom mediowy Cormedia tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami. Wśród nowych witryn są między innymi Dom.Money.pl oraz Taniachata.pl.

BUDOWNICTWOonline to rozwijająca się tematyczna sieć reklamy internetowej, która skupia witryny poświęcone budownictwu, rynkowi nieruchomości oraz urządzaniu wnętrz. Aktualnie tworzy ją 45 sprofilowanych serwisów, z których łącznie korzysta prawie 1,7 mln użytkowników generujących ponad 16 mln odsłon (Gemius Traffic, czerwiec 2008). Sieć rozwijana jest i zarządzana przez dom mediowy Cormedia. "Nasza sieć tematyczna rozpoczęła działalność na przełomie roku 2007/2008, a do końca tego roku chcemy być liderem w kategorii budownictwo i nieruchomości." - komentuje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

Nowe serwisy w portfelu sieci BUDOWNICTWOonline to Dom.Money.pl i Taniachata.pl. Pierwszy z nich należy do największego polskiego serwisu finansowego Money.pl. Witryna dedykowana jest szeroko pojętemu rynkowi nieruchomości i posiada ponad milionową bazę ofert z rynku pierwotnego i wtórnego.

Kolejnym serwisem, który dołączył do sieci BUDOWNICTWOonline jest Taniachata.pl. Jest to pierwsza w Polsce witryna porównujący ceny materiałów budowlanych i wykończeniowych. Serwis współpracuje z dużymi sklepami, które oprócz zwykłej promocji mogą dodatkowo wystawiać swoje produkty na stronach Taniachata.pl.