Nowe serwisy PricewaterhouseCoopers

Serwis internetowy znanej firmy zajmującej się doradztwem i audytem wzbogacił się o dwie nowe sekcje: poświęcone Unii Europejskiej oraz Technologii, Telekomunikacji, Mediów i Rozrywki.

Serwisy informacyjne przygotowywane specjalnie dla przedstawicieli poszczególnych gałęzi gospodarki przez inne europejskie odziały PricewaterhouseCoopers, cieszą się dużym zainteresowaniem menedżerów. Dlatego też polski odział firmy stara się wzbogacać swój serwis informacjami interesującymi polskie firmy. Główną grupą docelową obu nowych serwisów jest kadra zarządzająca dużych firm, ale informacje w nich zawarte, mają być przydatne także dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Adreshttp://www.pwcglobal.com/pl/ue prowadzi użytkowników na strony poświęcone Unii Europejskiej. Temat w Polsce bardzo "na czasie", zwłaszcza w przededniu akcesji naszego kraju do Współnoty. W sekcji europejskiej znajdują się zarówno "newsy" jak i dłuższe teksty poświecone najważniejszym kwestiom związanym z przystąpieniem do piętnastki nowych członków. Przedsiębiorcy przeczytają tam jak przygotować firmę na wstąpienie Polski do UE. Sporo miejsca i uwagi twórcy serwisu poświęcili sprawom związanym z funduszami pomocowymi przeznaczonymi zarówno dla dużych jak i dla MS przedsiębiorstw. Sekcja cieszy się, zdaniem przedstawiciel PricewaterhouseCoopers, bardzo dużym zainteresowaniem, tym bardziej że sporo jest tam informacji wyjaśniających w jaki sposób uzyskać unijne fundusze pomocowe.

Serwis Technologia, Telekomunikacja, Media i Rozrywka znajduje się pod adresemhttp://www.pwcglobal.com/pl/tice

Twórcy serwisu chcą zapoznać kadrę zarządzającą z najnowszymi trendami, opiniami ekspertów i przewidywanymi zmianami w tych sektorach gospodarki.

W obu sekcjach publikowane są też analizy i raporty z badań. Główną grupą docelową obu serwisów jest kadra zarządzająca dużych firm, ale informacje w nich zawarte, będą przydatne także dla małych i średnich przedsiębiorstw.