Nowe reklamy w nowym Gadu-Gadu

Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. oferuje nowe możliwości reklamy w najnowszej wersji najpopularniejszego polskiego komunikatora internetowego - Gadu-Gadu 7.0. Wraz z rozszerzeniem funkcjonalności Gadu-Gadu pojawiła się możliwość umieszczenia banerów w nowych przestrzeniach reklamowych: w oknie wyszukiwania kontaktów, w oknie rozmów audio, w oknie rozmów video oraz odświeżonym Web Gadu-Gadu.

1 września została oficjalnie udostępniona internautom nowa wersja programu Gadu-Gadu 7.0 - jest ona w pełni multimedialna i pozwala nie tylko na prowadzenie rozmów tekstowych, ale także na połączenia głosowe i telekonferencje, szczegółowe wyszukiwanie kontaktów i łatwiejsze przesyłanie plików.

Pierwszym klientem, który skorzystał na początku października z nowych form reklamy w Gadu-Gadu jest Sony Ericsson z zaplanowaną przez MEC Interaction kampanią telefonu J210i dostępnego za złotówkę w taryfie MIX w Plus GSM. - W celu dotarcia z informacją o promocji do jak największej liczby internautów w jak najkrótszym czasie, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie zasięgu, jaki zapewnia komunikator GG. Dodatkowa możliwość 'bycia pierwszym' w nowych i ciekawych miejscach reklamowych jest kolejnym plusem dla reklamodawcy. Gwarantuje ona większą zauważalność przekazu w porównaniu z obecnością na standardowych i powszechnie wykorzystywanych powierzchniach reklamowych. - mówi Tomasz Rzepniewski, pełniący funkcję Head of MEC Interaction w komórce internetowej domu mediowego Mediaedge:cia.

Oprócz nowości w Gadu-Gadu dostępne są nadal wszystkie stałe formy reklamy, takie jak baner w oknie dialogowym, button w oknie dialogowym, komunikat reklamowy (wraz z interstitialem) oraz baner w oknie konktaktów. Coraz większą popularnością cieszą się również reklamy umieszczane w serwisie Generacja.gadu-gadu.pl, oraz w samej witrynie www.gadu-gadu.pl

Gadu-Gadu posiada obecnie blisko 5 milionów stałych użytkowników. W maju bieżącego roku został oddany portal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu i bardzo szybko zdobywa popularność - obecnie zrzesza ponad milion zarejestrowanych użytkowników.