Nowa wertykalna sieć reklamowa - tym razem w grach flash

AdAction uruchomiło sieć reklamy w grach flash - FlashAds. Reklama w grze flash wyświetlana może być przed rozpoczęciem gry, w trakcie oraz po jej zakończeniu. Wg zapewnień twórców taka forma promocji najlepiej sprawdza się w kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych.

Sieci tematyczne z zakresu sportu i stylu życia, budownictwa, erotyki, oferujące reklamę na witrynach adresowanych do kobiet (od Agory i IDMnet), czy do miłośników gier - wyraźnie rynek reklamowy w omawianym obszarze ożywił się ostatnimi czasy. Teraz do krajobrazu sieci wertykalnych dołącza kolejna FlashAds, za pośrednictwem której dotrzeć będzie można do fanów gier flash.

Wg zapewnień twórców, firmy AdAction, FlashAds jest pierwszą tego typu polska siecią reklamową, w której nośnikiem reklamy są coraz gry flash.

Reklamy wyświetlane są na kilka sposobów. Pierwszym jest emisja przed rozpoczęciem gry (pre-roll) - użytkownik musi obejrzeć krótką reklamę, aby móc zagrać w grę. Drugim rodzajem jest emisja w trakcie (in-game), na przykład po ukończeniu jakiegoś etapu gry. Ostatnia forma emisji reklamy to reklama na koniec gry, na przykład pod tablicą wyników.

Gry w których emitowane są reklamy pogrupowano w kategorie tematyczne i pod kątem gracza. Pozwala to na dopasowanie reklam do grupy celowej pod względem wieku, płci czy zainteresowań.

Nowa wertykalna sieć reklamowa - tym razem w grach flash
Reklamy są wyświetlane nieinwazyjnie i nie denerwują graczy. Poza tym pozwalają dotrzeć z przekazem w jednym z najlepszych momentów, podczas relaksu, w przerwie pomiędzy kolejnymi zadaniami w ciągu dnia. Taka reklama świetnie nadaje się zarówno do kampanii wizerunkowych, jak i sprzedażowych, a FlashAds pozwala na emisję wielu formatów, od prostych reklam flash po zaawansowane reklamy video - informuje Tomasz Glinka, dyrektor sieci FlashAds.

Oferta AdAction skierowana jest do twórców gier, deweloperów, którzy chcą zarabiać na tworzonych przez siebie grach, a także wydawców serwisów internetowych zainteresowanych prezentacją gier na swoich stronach oraz oczywiście do reklamodawców.

Źródło: AdAction