Nowa strona Renault

Francuski producent samochodów stworzył stronę internetową, która ma spełniać funkcję sklepu i jednocześnie integrować dealerów z koncernem.

Grupa Renault zainwestuje 34,32 mln USD w program, który stanie się podstawą jej strategii sprzedaży przez Internet.

Koncern uruchomi nową stronę w pierwszej kolejności we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Nowa witryna pozwoli klientom wybrać odpowiedni model samochodu, sprawdzić w „czasie rzeczywistym” ceny, możliwości kredytowania i skontaktować się z najbliższym dealerem Renault.

Dealer odpowie na wszystkie pytania w ciągu 24 godzin. Ostateczne negocjacje dotyczące zakupu samochodu będą prowadzone w Sieci, z konkretnym sprzedawcą, aż do sfinalizowania zakupu przez Internet. Nowa witryna zastąpi 29 działających obecnie stron Renault. Firma zamierza dzięki nowej stronie zdobyć szczegółowe informacje o swoich klientach oraz zintegrować sieć dealerów.

<i>Źródło: eMarketer</i>