Nowa forma reklamy behawioralnej od WP

Innowacyjny czytnik WebRSS a wraz z nim nową forma reklamy behawioralnej - to najnowsza oferta WP dla internautów i reklamodawców.

Czytnik WebRSS to mechanizm umożliwiający łatwą i szybką prezentację najnowszych artykułów publikowanych w serwisach Wirtualnej Polski.

Do dyspozycji użytkownika są newsy z dwudziestu najpopularniejszych serwisów WP. Kanał WebRSS, w postaci niewielkiego panelu, towarzyszy użytkownikowi na ponad 80 najczęściej odwiedzanych przez niego serwisach WP.

Panel WebRSS, którego działanie opiera się na targetowaniu behawioralnym, pojawia się po prawej stronie przeglądarki i zawiera linki do artykułów, którymi internauta może być potencjalnie zainteresowany. W panelu istnieje możliwość zamieszczania wyświetlanych kontekstowo reklam: tekstowych lub graficznych.

Uruchomione przez nas rozwiązanie korzysta z systemu behawioralnego, dzięki czemu wiadomości z danej kategorii tematycznej trafiają do osób, które są nimi najbardziej zainteresowane. Zastosowany capping pozwala prezentować tylko aktualny kontent, którym dysponuje WP. - mówi Paweł Karaszewski, odpowiedzialny za technologię systemu reklamowego w WP.

WebRSS to również ciekawe rozwiązanie dla reklamodawców. W wyświetlanym panelu istnieje bowiem możliwość emisji dostosowanych do niego form reklamowych - dodaje Karaszewski.

Wg zapewnień WP czytnik WebRSS, a wraz z nim nowa forma reklamy behawioralnej to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce zrealizowane na tak dużą skalę.

Reklama w czytniku WebRSS ma ogromny potencjał. Po pierwsze mechanizm ten jest narzędziem, który "ułatwia życie" internautom: automatycznie bowiem wyświetla treści, którymi użytkownik jest zainteresowany. Po drugie, reklama w panelu WebRSS emitowana jest kontekstowo. Użytkownik nie odbiera więc jej jako czegoś niepożądanego, nie ma poczucia, że taka reklama w czymś mu przeszkadza. - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży.