Nowa forma reklamy na Zumi.pl

Zumi.pl uruchomił nową funkcjonalność ZumiWizytówki. Umożliwia ona właścicielom firm zaprezentowanie swojej oferty w lokalizatorze Onetu.

ZumiWizytówki to zestaw narzędzi reklamowych służących wyróżnieniu i prezentacji danej firmy użytkownikom Zumi.pl, poszukującym instytucji, firm czy sklepów. Wśród narzędzi są do dyspozycji: wyróżnienie graficzne firmy na liście z wynikiem wyszukiwania oraz na mapie, rozbudowa strony z opisem profilu działalności firmy (wizytówki) z możliwością umieszczenia w niej dowolnego przekazu promocyjnego.

Prezes zarządu spółki Grupy Onet.pl Łukasz Wejchert mówił Internet Standard o rynku Yellow Pages w internecie tak: - Na Zachodzie ten rynek jest wliczany w reklamę online. U nas jest dzielony pomiędzy rynek reklamy online a rynek serwisów wyszukiwawczo-teleadresowych. Wartość każdego z nich oddzielnie tylko w tym roku wyniesie 300 milionów złotych.

Uruchomienie ZumiWizytówek łączy się z ogólną strategią wejścia Grupy Onet.pl na reklamowy rynek Yellow Pages. Pierwszym krokiem był start w kwietniu samego lokalizatora.

Reklamodawca na Zumi.pl ma do wyboru trzy rodzaje wizytówki: bezpłatną oraz płatne: srebrną lub złotą. Wizytówka bezpłatna jest podstawowym wpisem do bazy lokalizatora. W zależności od opcji płatnej, można umieścić m.in. adres www firmy, jej hasło reklamowe i opis oferty, a także stworzyć mini-galerię czy zamieścić banner lub plik video.

Nowa forma reklamy na Zumi.pl

Pierwsze miesiące Zumi.pl na rynku tak opisywał Łukasz Wejchert: - Zumi miał rewelacyjny start. Wyniki, które osiągnął przekroczyły nasze najbardziej optymistyczne estymacje. W związku z tym, przyspieszyliśmy uruchomienie sprzedaży, którą planowaliśmy na wrzesień 2007(...) Jeżeli nasz lokalizator nadal będzie miał tak dużą oglądalność, to i nasz udział w tym rynku będzie naprawdę bardzo duży. To, że internauci chętnie odwiedzają Zumi, determinuje fakt, że reklamodawcy też tam chcą być. A to powoduje, że model biznesowy działa.

http://wizytowki.zumi.pl