Novem inwestuje w system obsługi programów partnerskich

Od października wszystkie programy afiliacyjne oraz kampanie reklamowe prowadzone przez Novem realizowane są z wykorzystaniem oprogramowania DirectTrack, czytamy w komunikacie.

Nowe oprogramowanie ma pozwolić na bardziej efektywne prowadzenie działań reklamowych w internecie. DirectTrack jest systemem do obsługi programów partnerskich, skierowanym zarówno do reklamodawców, jak i do wydawców.

Dzięki nowemu oprogramowaniu, klienci Novem mogą realizować kampanie w modelach efektywnościowych, w których płacą wydawcom za osiągnięte efekty: odsłony, kliknięcia, akcje, sprzedaż (CPM, CPC, CPA, CPS). Natomiast wydawcy otrzymują narzędzia obsługi oraz analizy kampanii reklamowych prowadzonych na ich powierzchni.

- Do naszego zespołu dołączył mocny zawodnik. DirectTrack to dobre rozwiązanie, dzięki któremu nasi klienci będą mogli prowadzić naprawdę efektywne kampanie reklamowe- komentuje prezes zarządu Novem, Jacek Pasławski.

Jak czytamy w komunikacie, Novem wdrażając DirectTrack dokonało tłumaczenia wszystkich interfejsów na język polski.

http://novem.pl/technologie/oprogramowanie

Zobacz także: Afilo.pl - polski konkurent Tradedoubler