Novem inwestuje w system obsługi programów partnerskich
- Zuzanna Szybisty,
- 02.10.2007, godz. 13:01
Od października wszystkie programy afiliacyjne oraz kampanie reklamowe prowadzone przez Novem realizowane są z wykorzystaniem oprogramowania DirectTrack, czytamy w komunikacie.
Nowe oprogramowanie ma pozwolić na bardziej efektywne prowadzenie działań reklamowych w internecie. DirectTrack jest systemem do obsługi programów partnerskich, skierowanym zarówno do reklamodawców, jak i do wydawców.
Dzięki nowemu oprogramowaniu, klienci Novem mogą realizować kampanie w modelach efektywnościowych, w których płacą wydawcom za osiągnięte efekty: odsłony, kliknięcia, akcje, sprzedaż (CPM, CPC, CPA, CPS). Natomiast wydawcy otrzymują narzędzia obsługi oraz analizy kampanii reklamowych prowadzonych na ich powierzchni.
- Do naszego zespołu dołączył mocny zawodnik. DirectTrack to dobre rozwiązanie, dzięki któremu nasi klienci będą mogli prowadzić naprawdę efektywne kampanie reklamowe- komentuje prezes zarządu Novem, Jacek Pasławski.
Jak czytamy w komunikacie, Novem wdrażając DirectTrack dokonało tłumaczenia wszystkich interfejsów na język polski.
http://novem.pl/technologie/oprogramowanie
Zobacz także: Afilo.pl - polski konkurent Tradedoubler