Novem Group oferuje retargeting od Vizury

Novem Group zaoferuje polskim klientom możliwość wyświetlania personalizowanych reklam opartych o odwiedzone wcześniej strony internetowe. Firma jest jedynym partnerem Vizury w Polsce.

Retargeting służy dostarczeniu przekazu reklamowego internaucie, który już poszukiwał danego produktu, lecz nie zdecydował się na zakup. Na podstawie już odwiedzonych serwisów tworzony jest profil i wybierane są dla niego reklamy. Banery są wyświetlane użytkownikowi, gdy odwiedza witryny zrzeszone w sieci Novinet należącej do Novem Group. Przykładowo, gdy klient znajdzie na stronie konkretnej linii lotniczej bilet do Helsinek, ale nie zdecyduje się na zakup, system tworzy dla niego baner z wybranym wcześniej miejscem docelowym i datą wylotu określoną przy wyszukiwaniu.

W ten sposób reklamodawca dostarcza wyłącznie elementy graficzne oraz ofertę, która ma być promowana poprzez ten system reklam. Za dynamiczne tworzenie banerów odpowiada technologia firmy Vizury. Na tego typu reklamie korzysta przede wszystkim branża e-commerce, sklepy internetowe oraz portale w rodzaju Groupona.

Średni CTR kampanii z wykorzystaniem dynamicznego retargetingu wynosi 0,8 proc. (w porównaniu z 0,2 proc. dla tradycyjnych kampanii display), a konwersja sięga 3,6 proc. (1 proc. w działaniach stosujących niespersonalizowane reklamy).

Centrala firmy Vizury znajduje się w Bangalore w Indiach, a jej usługi są dostępne między innymi w Singapurze, Australii, Japonii, Hiszpanii, Włoszech i Brazylii.

Novem Group jest biurem sprzedaży reklamy online oferującym sieci reklamy efektywnościowej (Novem Performance), displayowej (Novinet) oraz mobilnej (Mobilvi). Sieć afiliacyjna Novem Performance zrzesza ponad 150 tysięcy witryn internetowych.