Nordea Bank uruchamia serwis korporacyjny

Nordea Bank Polska uruchomił serwis informacyjny powiązany z działającym już wirtualnym kontem Solo.

Portal jest kierowany do klientów indywidualnych i firm. Serwis zawiera m.in. ankiety marketingowe, kalkulatory kredytów i lokat oraz wyszukiwarkę dokumentów. Udostępniana jest także prenumerata aktualności publikowanych na stronach. Wykonawcą serwisu jest agencja interaktywna Blue Media z Sopotu. Witryna powstała na platformie EasyEdit, która umożliwia bezpośrednią edycję treści oraz dalszą rozbudową serwisu informacyjnego przez uprawionych pracowników banku. Kampanię reklamową serwisu w Internecie, obejmującą między innymi przesyłanie komunikatów poprzez Gadu-gadu, mailing i bannery prowadzi sieć Ad.net.

Przedstawiciele banku nie podają na razie prognoz liczby klientów usług internetowych, jaką chcą pozyskać. Bank nie planuje też w najbliższym czasie wprowadzenia produktów pomagających w ochronie oszczędności przed zapowiadanym przez rząd ich opodatkowaniem.

„Na takie działanie jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie” – powiedziała Joanna Krawczyk z Nordea Bank Polska.