Nominacje do nagród MIXX Awards Polska 2009

Głosowanie w konkursie MIXX Awards zostało zakończone. Audytor konkursu firma PricewaterhouseCoopers przekazała organizatorowi Związkowi Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - nominacje do tegorocznych nagród MIXX.

Wyniki zostaną zaprezentowane na uroczystej Gali 4 listopada w Klubie Space w Warszawie.

Koncepcja nagród MIXX ("Marketing and Interactive Excellence") została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie elementy kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. W Polsce nagrody zostaną przyznane po raz trzeci. Zwycięzcą zeszłorocznego Best In Show była agencja Click5.

Nominowane kampanie:

Kampania wizerunkowa:

Dzień Przytulania, Hypermedia Sp.z o.o.

Kampania 36.6. TurboDymoMan, Point of View (POV Sp. Zo.o.)

Nike+, Mindshare Polska Sp.z o.o.

Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, Streamline Sp. z o.o. (agencja LOS Mejores)

Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

Mazda2 - Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o

Bezpośredni odzew

Hoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.o

Koniec z Wilkami, Hypermedia Sp. z o.o.

Najlepsze zastosowanie nowych mediów

Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.

Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Marketing wyszukiwarek

Empik.com, Cube Group S.A.

SEO dla serwisów grupy Murator, Performance Media Sp. z o.o.

Marketing Społecznościowy

Campari "Gra Wstępna", Heureka Huge Idea Sp. z o.o.

Nike+, Mindshare Polska Sp. z o.o.

Gry

Nominowani

Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Kampania e-mail marketingowa

Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com

Ja lecę, SARE Sp. z o.o.

Kampania displayowa

Do zobaczenia w IPLA - Hypermedia Sp. z o.o.

Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)

Tymbark Kapsel, Codemedia Sp. Z o.o.

Wideo online

Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. Z o.o.

Mazda2- Citylajf, Minshare Polska Sp. z o.o.

Przygodożercy - Draka o makaron, Click 5 s.c.

Nominacje w kategoriach za dokonania otrzymali:

Życiowe dokonania:

Anna Sakowicz

Michał Lach

Tomasz Jażdżyński

Marketer roku

Nominowani:

Coca-cola

P4 Sp. Z o.o. - Play Mobile

PKN Orlen

Polkomtel

Agencja roku:

Nominowani:

180 heartbeats

Artegence

MEC Interaction

Dla najlepszej kampanii tej edycji konkursu zostanie przyznana nagroda Best In Show. Agencja, która zdobędzie tę nagrodę zostanie zgłoszona przez IAB Polska do konkursu MIXX Awards Europe w Barcelonie oraz kategorii International na MIXX Awards w USA, a jej przedstawicie będzie miał okazję wziąć udział w ceremonii wręczenia nagród.