Niemieccy single.pl

Warszawa jest obwieszona billboardami reklamującymi witrynę Single.pl. Całująca się para zachęca do odwiedzin Giełdy Partnerskiej. Trwa polowanie na Polki.

Nie od dziś wiadomo, że popyt na piękne Polki przerasta podaż. Słowianki wydają się szczególnie pociągające naszym zachodnim sąsiadom. Niemiecka firma postanowiła wyjść na przeciw emocjonalnym potrzebom naszych sąsiadów i poszukuje polskich partnerek przez internet.

Gdy wpiszemy w przeglądarkę adres z plakatu - single.pl - pojawia się niemieckojęzyczna strona z sercem jako logo. Trafiliśmy dobrze, choć trzeba jeszcze wybrać język polski klikając w białoczerwoną flagę. Od razu zaznaczmy, że tłumaczenia na nasz język są często bardzo nieporadne. Perły tłumaczeń to "Wiek: 35 Ilość lat", konsekwentnie wpisywany przez Niemców kolor włosów "ciemn bląd", czy podpis pod każdym męskim zdjęciem "Szukam kobietę". Więcej pereł - w ramce poniżej.

Gwarancja Single.pl (zachowana oryginalna pisownia)

Pięć punktów gwarancji Single.pl!

1. Single.pl nie zgłasza fałszywych danych poprzez "User Online" lub ilość członków lub Stosunku obu płci

2. Single.pl sprawdza indywidualnie wszystkie zdjęcia wizytowek jak również zdjęcia XXL

3. Single.pl prowadzi czarną listę "czarnych owiec", "oszustów", "kanciarzy" itp. I zastrzega sobie prawo karnego ścigania

4. Single.pl zapewnia, że sam nie zakłada członków

5. Single.pl zobwiązuje się we wszystkich punktach stosować wszystkie ważne prawa i ustalenia dotyczące danych osobistych

Wczoraj kilkakrotnie sprawdzaliśmy ile osób jest w serwisie. Proporcje z godziny 13.00 to 2312 mężczyzn i 1644 kobiet. Wśród osób zarejestrowanych w serwisie dominują Niemcy.

Serwis funkcjonalnie nie różni się od innych serwisów randkowych w polskim internecie. Sympatia.pl ustępuje pod względem liczby zarejestrowanych użytkowników niemieckiemu neu.de, którego polską wersją jest single.pl. Do końca 2004 roku w Sympatia.pl zarejestrowało się prawie milion osób. Jak można przeczytać w komunikatach prasowych pojawiających się w niemieckim serwisie, Neu.de udało się już skojarzyć 2 mln osób.

Firmą, która stoi za serwisem jest CYNOBIA AG, właściciel wielu serwisów niemieckojęzycznych, w tym odpowiednika Single.pl - Neu.de GmbH - z siedzibą w München. Firma zaczynała w 2000 roku od internetowej autogiełdy.