Nie-zla-mama: internetowy serial dla mam od Agory

Dostępny jest już premierowy odcinek serialu "Nie-zła mama" będącego wspólnym przedsięwzięciem Agory i A2 Multimedia, które realizowane jest z domem mediowym Mindshare oraz sponsorem serialu, firmą Kimberly-Clark, producentem pieluszek.

"Nie-zła mama" to serial obyczajowo-komediowy. Jego główną bohaterką jest 30-letnia Ewa, która w momencie rozkwitu kariery zawodowej zachodzi w ciążę. W serialu występują znani aktorzy, m.in.: Olga Borys, Marek Kaliszuk oraz Iza Nowakowska.

Serial "Nie-zła mama" to innowacyjne podejście do komunikacji marki, której wizja macierzyństwa jest spójna z rzeczywistością przedstawioną w serialu. Projekt ten odpowiada dzisiejszym potrzebom i sposobowi konsumpcji treści wśród młodych matek, które są coraz bardziej aktywne w internecie - mówi Paulina Kierczyńska, director, client leadership, Mindshare Polska.

Nie-zla-mama: internetowy serial dla mam od Agory

Serial "Nie-zła mama" będzie emitowany w dedykowanym dziale serwisu eDziecko.pl (http://Niezlamama.eDziecko.pl ) oraz na platformie TiVi.pl (http://Niezlamama.Tivi.pl ) . Seria obejmuje 16 dziesięciominutowych odcinków, które będą dostępne w poniedziałki i czwartki. Produkcja będzie promowana m.in. w serwisach Grupy Gazeta.pl.

Pomysłodawcą oraz producentem wykonawczym serialu jest firma A2 Multimedia. Koordynacją projektu zajmuje się dom mediowy Mindshare. Agora odpowiedzialna jest za marketing projektu oraz przygotowanie serwisu Niezlamama.eDziecko.pl.

Źródło: Agora