NewsPoint z monitoringiem mikroblogów

Oferta NewsPoint Social Media (dawniej NewsPoint UGC) wzbogacona została o monitoring mikroblogów, analizę porównawczą i analizę jakościową oraz dostęp do rocznego archiwum.

Narzędzie monitoringu mediów społecznościowych i treści tworzonych przez internautów (m. in. blogów, for, wybranych serwisów social networkingowych i porównywarek opinii), które firma NetSprint pod nazwą NewsPoint UGC wprowadziła w 2009 r. funkcjonuje obecnie pod zmienioną nazwą - NewsPoint Social Media.

W NewsPoint Social Media dostępne są nowe funkcjonalności, m. in. monitoring mikroblogów. Monitorowane są m. in. serwisy Blip.pl, Flaker.pl oraz Twitt.pl. Opinie z mikroblogów dostępne są w systemie w ciągu mniej niż pięciu minut od ich publikacji w serwisach mikroblogowych.

Nową usługą w NewsPoint Social Media jest możliwość analizy porównawczej (można porównywać do pięciu profili naraz). Przydaje się ona w sytuacji, gdy użytkownik chce przeprowadzić porównanie ilości publikacji dla kilku firm, marek, produktów lub usług - na przykład porównać wyniki swojej firmy lub produktu z konkurencją.

NewsPoint Social Media pozwala teraz również na analizę jakościową (użytkownik może oceniać artykuły według 7-stopniowej skali, a wyniki analizy widoczne są w module statystyk). Nowością jest również rozszerzenie zakresu archiwum do jednego roku (najstarsze pochodzą ze stycznia 2009 r.), podczas gdy wcześniej były to dwa miesiące.

NewsPoint Social Media monitoruje obecnie 1,13 mln forów i 177 tys. blogów oraz dwie porównywarki cenowe: skapiec.pl i ceneo.pl. Poza udostępnianiem systemu w ramach kont, NewsPoint oferuje również raporty zawierające analizę opinii pochodzących z social media. Zainteresowani skorzystać mogą z bezpłatnego 14-dniowego testowego dostępu do narzędzia.

Źródło: Netsprint