NewsPoint z monitoringiem opinii w porównywarkach cen

Nasłuch opinii zamieszczanych w porównywarkach cen wzbogaca ofertę narzędzia NewsPoint UGC. Wg zapowiedzi w pierwszym kwartale 2010 r. usługa wzbogaci się o monitoring mikroblogów.

NewsPoint, usługa monitorowania komunikacji w internecie, wprowadzona przez NetSprint, wzbogaca narzędzie służące do monitoringu social media (NewsPoint UGC) o obserwację opinii w porównywarkach cenowych. Obecnie narzędzie udostępnia opinie z Nokaut.pl i Skapiec.pl, i - wg zapewnień przedstawicieli firmy - prowadzone są prace nad dołączeniem kolejnych serwisów tego typu.

W ciągu 2 ostatnich miesięcy liczba forów monitorowanych przez NewsPoint UGC wzrosła trzykrotnie z ponad 90 tysięcy do 240 tys., a blogów - niemal dwukrotnie, z 70 tysięcy do 120 tysięcy. Wg zapowiedzi w pierwszym kwartale 2010 r. narzędzie wzbogaci się o monitoring mikroblogów. NewsPoint UGC oferuje zasięg przeszukiwania obejmujący dwa miesiące wstecz (wkrótce będzie on jeszcze większy) oraz raporty zawierające analizę opinii użytkowników internetu.

Firmy zainteresowane zarządzaniem swoją reputacją w sieci mają coraz więcej narzędzi pozwalających monitorować opinie o marce pojawiające się social media: blogach, forach internetowych i różnego typach serwisach społecznościowych. Oprócz rozwiązań zagranicznych (np.http://www.sysomos.com ) dostępne są już również polskie - wspomniany NewsPoint UGC jak i uruchomiony w zeszłym tygodniu BrandoMetr.pl.

Źródło: NetSprint