Netsprint i WP: Nowy format reklamowy

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadziły nowy produkt - reklamę kontekstową, która poza tekstem reklamowym zawiera element graficzny, taki jak np. logo reklamodawcy. Podobnie jak tradycyjne formy reklamowe pokazywane w ramach sieci adKontekst nowy produkt jest rozliczany w modelu PPC.

Reklama AdKontekst Exclusive - bo tak nazywa się nowy produkt - będzie pokazywana w ramach sieci AdKontekst, stworzonej dwa lata temu przez WP i Netsprint.pl.

Jak przekonują przedstawiciele Netsprint.pl, inaczej niż w przypadku tradycyjnej reklamy graficznej uruchomienie kampanii AdKontekst Exclusive zajmuje maksymalnie kilkanaście minut i nie wymaga współpracy z grafikiem. Reklamodawca może zdecydować o umieszczeniu reklamy w grupie serwisów związanych z określona tematyką (np. finanse, motoryzacja, nieruchomości) lub wręcz na wybranych przez siebie pojedynczych witrynach.

Reklama rozliczana jest w modelu PPC, w którym reklamodawca płaci za każde kliknięcie wykonane przez potencjalnego klienta. Właśnie model rozliczeń ma być podstawowym wyróżnikiem AdKontekst Exclusive nad tradycyjną reklamą graficzną, rozliczaną najczęściej w modelu PPM, czyli za liczbę odsłon.

Adkontekst Exclusive oferowany jest w dwóch formach reklamowych: billboard o rozmiarze 750x100 pikseli oraz rectangle o rozmiarze 300x250 pikseli. NetSprint.pl i Wirtualna Polska zapowiadają wzbogacenie oferty o nowe formy tej reklamy. Nowy produkt rozliczany jest w modelu aukcyjnym - reklamodawca sam deklaruje cenę, jaką chce zapłacić za kliknięcie. Minimalna kwota to 50 groszy netto. Im wyższa cena, tym częściej reklama będzie prezentowana.

Netsprint i WP: Nowy format reklamowy

Na dole widać reklamę AdKontekst Exclusive