Netia wprowadza nową ofertę

Netia wprowadza nową ofertę, która jest związana ze zmianą koncepcji samej marki. Docelowo Netia ma się stać liderem rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Sama firma, swoją nową propozycję określa mianem "internetowej rewolucji".

Nowe pomysły firmy Netia to sklep wzorowany na App Store, Internet bez limitu przepustowości, telefon stacjonarny bez ograniczeń oraz umowy na czas nieokreślony. Oferta wchodzi w życie już jutro.

Zgodnie ze zmianami, za 99,90 zł miesięcznie, użytkownik ma otrzymać dostęp do Internetu oraz nielimitowane połączenia telefoniczne na wszystkie numery stacjonarne. Przez pierwsze pół roku zapłacimy jednak tylko połowę tej kwoty.

Sam internet bez limitów prędkości dostępny ma być za 59,90 zł (pierwszy miesiąc kosztować będzie jedynie 29,95). Netia zamierza informować klientów o maksymalnej przepustowości łącza jaka jest dostępna na terenie w którym zamieszkuje dany użytkownik.

Warto wspomnieć, że na obszarach zmodernizowanych do standardu NGA (m.in. Toruń, Wrocław), gdzie Netia może świadczyć usługi telewizyjne, w tym w jakości HD, w cenie 99,90 zł jest oferowana potrójna usługa (3play) z pakietem 30 kanałów TV.

Zgodnie z nowymi zasadami, Netia zawiera umowy na czas nieokreślony z odroczoną opłatą aktywacyjną. Opłata aktywacyjna (300 zł brutto za internet oraz 123 zł za telefon) naliczana jest w momencie rezygnacji z usług. Z każdym kolejnym miesiącem w tej ofercie opłata aktywacyjna maleje o stałą miesięczną wartość aż do kwoty minimalnej (który wynosi 1 grosz) po 25 pełnych cyklach bilingowych korzystania z usługi.

To kolejne zmiany jakie wprowadza Netia, wcześniej zostało zmienione logo oraz hasło reklamowe. Zrezygnowano także z usług popularnego aktora Tomasza Kota. W zamian za to na reklamach widnieje tzw. Instytut Netii, który jest złożony z osób pochodzących z różnych części globu.