NetSprint.pl i WP wprowadziły Link Telefoniczny

Zgodnie z zapowiedziami, NetSprint oraz Wirtualna Polska wprowadziły do swojej oferty nową formę reklamy opartą na modelu Pay-Per-Call.

Link Telefoniczny to krótki tekst reklamowy oraz specjalny numer telefonu wyświetlany

powyżej wyników wyszukiwania. Internauci mogą kliknąć odnośnik i połączyć się z wybraną firmą za pośrednictwem komunikatora VoIP (np. Skype) albo zadzwonić z telefonu stacjonarnego.

Nowy produkt skierowany jest głównie do firm działających lokalnie lub prowadzących sprzedaż przez telefon. Co ważne, z usługi mogą korzystać także te firmy, które nie posiadają własnej strony internetowej.

-Z naszych szacunków wynika, że niemal milion polskich firm nie posiada strony WWW. Do tej pory zdawało się, że te przedsiębiorstwa mają bardzo ograniczone możliwości promocji w internecie. Precyzyjnie targetowany, niedrogi Link Telefoniczny jest dla nich optymalnym rozwiązaniem - komentuje Grzegorz Borowski z Wirtualnej Polski.

Usługa rozliczana jest w modelu Pay-Per-Call, reklamodawca płaci za każde połączenie trwające dłużej niż 10 sekund. Obecnie NetSprint oferuje promocyjny pakiet startowy - 20 połączeń za 99 zł netto. Po jego wykorzystaniu konsultanci zaproponują reklamodawcom ofertę przystosowaną do ich indywidualnych potrzeb.

-Badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez Grega Sterlinga, analityka z firmy Sterling Maket Intelligence, wykazują, że klienci kontaktujący się z lokalnymi dostawcami usług najczęściej wybierają telefon - zadeklarowało tak aż 68% respondentów. Globalny rynek usług Pay Per Call rozwija się zatem niezwykle dynamicznie. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi w 2006 r. przez Kelsey Group w 2010 r. osiągnie on wartość 3,7 miliarda dolarów - mówi Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.

Tekst: Michał Grzechowiak